вівторок, 30 березня 2021 р.

Зміни у професії


 Я знову з вами!

Моя творча педагогічна діяльність продовжується,  та в моєї професійної діяльності відбулися певні зміни, окрім викладання спецпредметів та виробничого навчання в групах декораторів та живописців, в мене з'явилась можливість працювати з іншим видом мистецтва це - флористика. Мені завжди подобалось спілкуватися с природою та рослинами, але це було захоплення.  Бажання навчатися  усе життя, пізнавати щось нове для мене це сенс життя. Отже, я буду намагатися вчитися навчаючи!



Скільки існує людство, стільки існує тяга людини до прекрасного, прагнення прикрасити свій побут квітами. Забарвленням, формою, ароматом вони несли і несуть радість, пробуджують кращі відчуття, будять фантазію, покращують настрій, скрашують горе і хвороби, дарують бадьорість і працездатність. Коли не вистачає слів або вони недоречні, саме квіти приходять до нас на допомогу. Квіти і рослини просто красиві, ними хочеться милуватися, з ними приємно возитися без жодної користі, просто так, заради задоволення. А тим часом, людина творить прекрасне, створюючи витвори мистецтва. Творчість же природи найзворушливіше виявляється в рослинах, перш за все в квітах.

Тепер я з Вами буду ділится досвідом викладання в групі флористів, складати разом букети та композиції у різних стилях, створювати колажі та подарункові кошики, виготовляти бутоньерки, працювати з живими квітами, та оформлювати приміщення святковими композиціями.

ФЛОРИСТИКА  яка вона є!


Справжньою батьківщиною флористики в тому розумінні, в якому це мистецтво популярно зараз, став Стародавній Єгипет. Саме там існувала традиція прикрашати будинки живими квітковими гірляндами, дарувати букети на ювілей жінкам, а усі поголовно жителі носили накладні комірці з  живих рослин і квітів.

На розкопках були знайдені дивні посудини - глеки з множиною спеціальних отворів для кольорів, щоб першому флоризму було зручно скласти нарядну квіткову композицію.

У Древній Греції приблизно 4 тис. років назад з'явилися флоризм, який займався складанням композицій для змагань, ходів і, найнеймовірніше, - для доставки квітів додому жінкам. Сама назва мистецтва - пряме відсилання до грецької богині Флоре - повелительки квітів.

Греки вважали рослини живими істотами, і звичай підносити бутони, листя і зелені гілки в якості презенту до урочистості з'явився саме у них. Правда, популярними тоді були не самі букети, а квіткові вінки - лавровий вінок був найвищою нагородою того часу. Сучасне поняття «лауреат» означає «увінчаний лавром».

 






Немає коментарів:

Дописати коментар