Виготовлення кошика з живих квітів
Кошик з квітами - кращий і найромантичніший
подарунок на будь-яке свято!
Квіти мають велике значення для більшості людей в світі, так як вони служать джерелом вираження різних людських почуттів. Не існує жодної емоції, яка не могла б бути виражена через прекрасні живі квіти.
Флористичні композиції - кращий подарунок, і це підтверджують мільйони людей щодня.
Композиції з живих квітів бувають абсолютно різні: від простеньких букетів до найскладніших квіткових фігур.
Квіткові кошики часто дарують на ювілеї, підносять як подарунок коханим артистам, використовують для прикраси залів, урочистих засідань.
Кошики з живих квітів прекрасно підходять для оформлення вітрин магазинів, фойє, холів готелів, сцен.
До речі, самі квіткові кошики виготовляють з бамбука, вербових прутів, соломи, берести, рідко з металевого дроту і поліамідних ниток.
Для великих, грандіозних, святкових квіткових кошиків підходять троянди, хризантеми, лілії, гладіолуси, гвоздики, кали. Д ля невеликих, подарункових кошиків ідеальне рішення - мініатюрні троянди, віола, маргаритки, незабудки, конвалії. Для флористичних кошиків, також можна використовувати і горшечні рослини - цинерарія, кальцеолярії, гортензії, хризантему, сенполії, пеларгонії, примули.
Кошик з квітами зазвичай доповнюють декоративними рослинами листям аспарагуса, адиантума, криптомерии, туї, кротона, диффенбахії, рускусу. Дуже оригінально виглядають в квітковому кошику різні легкі злаки, кучеряві і ампельні рослини.
Найкраще використовувати в квіткових композиціях 5-6 видів стафажу.
Кошики траурних мотивів краще оформлювати квітковими рослинами одного виду і сорту, асортимент зелені також суворий і обмежений.
Основні форми квіткових композицій в кошику ті ж, що і в букетах - трикутні, круглі, овальні, S і L образні, серповидні.
Вони можуть бути симетричними і асиметричними, форма квіткової композиції зазвичай залежить від самих рослин, їх розмірів, будови і кольору.
ибір форми самого кошика і забарвлення квіткових рослин визначається розмірами приміщення, характером події, побажань клієнта.
Немає коментарів:
Дописати коментар