пʼятницю, 2 квітня 2021 р.

  В світі цікавого

Мова квітів






Мова квітів тільки на перший погляд здається простою, але це не так. У різних народів одна і та ж квітка може тлумачитися по-різному і часом мати кардинальне протилежне значення.

Отже, що означають квіти?

 Азалія - символ жіночності, крихкості, лагідності, стриманості, відданості; але в той же час - пристрасті і печалі. Азалію прийнято дарувати перед небажаною розлукою. Підносячи азалію, ви як би говорите: «Я сподіваюся, Ти дочекаєшся мене», «Бережи себе для мене», «Я вірю Тобі»!. Коли чоловік дарує цю квітку, він признається, що ви для нього - єдина і неповторна.

Акація  (що розпустилася) - прихована любов.

Аконіт - оберігатися, смертельний ворог поруч.

Амброзия - Ваша любов взаємна.

Амарилис означає гордість, неприступність, мужність. Якщо ви хочете натякнути чоловікові, що він для вас не просто друг, то подаруєте йому амарилис.

Анемона означає щирість, прямоту.

Братки - рукою поцілунок, веселощі, розвага, «Нудьгую»!.

Айстра - символ любові, витонченості, вишуканості. У Китаї айстра означає точність. Древні люди вірили, що запах листя айстри, коли їх спалювали, виганяв змій. Айстри були покладені в могили французьких солдатів, символізуючи скорботу і пам'ять про загиблих. Існує міф, згідно з яким айстри були створені з космічного пилу, коли Діва дивилася з неба і плакала. Поет Вірджил вважав, що алтарі богів були часто прикрашені айстрами.

Айстра (біла) - «Я люблю тебе більше, ніж ти мене»!, «Скажи, що любиш, ще раз», «Не можу думати ні про що, окрім тебе.».

Базилік - відраза, ненависть. Відмінний привід подарувати цю квітку тому, хто вам неприємний, але кому ви з якихось причин не можете цього сказати!

Бегонія - буквально «Остерігайся»!, «Не усім ти подобаєшся так, як мені», «Знай: тобі заздрять»!

Букет засушених квітів - знехтувана любов. Якщо Ви хочете покласти край чиїмсь надмірно наполегливим залицянням, зробіть порушникові Вашого спокою такий оригінальний подарунок. Навіть якщо ця людина не знайома з мовою квітів, сухий букет змусить його замислитися: «Схоже, мені не дуже раді... »

Берізка - означає красу, «Придивися до мене», «Я прикрашу твоє життя». Їх часто дарують досвідчені ловеласи. Але життя берізки таке же недовговічне, як і почуття дарувальника.

Волошка - «Не смію виразити тобі свої почуття»; делікатність, витонченість, простота, а також - веселість і вірність. Як правило, їх прийнято дарувати молодим дівчатам на знак симпатії. Такий подарунок може означати пропозицію дружби або бажання відновити перерване знайомство. Дарувальника волошок не варто підозрювати в нескромних бажаннях. Квіти блондинок.

Вікарія - «Потанцюєш зі мною»?

Водяна лілія (латаття) - красномовство, переконливість, щирість; «Ти ніколи не повинен мене обманювати», «Почуття в моїй душі бушують». Латаття дарує людина, яка хоче переконати вас, що він ваша «половинка». Дарувальник просить довіритися йому і обіцяє бути ніжним і дбайливим.

Гарденія - таємна любов, «Ти прекрасна»!

Г аултерія - гармонія.

Гвоздика - жіноча любов, чарівність, захоплення, честь і свобода, вірність... Значення гвоздик на мові кольорів різне: усе залежить від їх кольору. Нижче розписано, що який колір означає.

Гвоздика (біла) - побажання удачі і успіху в усьому. «Нехай усі твої бажання збудуться». Вас вважають дуже привабливими, світлими і позитивним людиною, якщо вам в подарунок піднесли білі гвоздики.

Гвоздика (жовта) - «Ти уникаєш мене»?, «Ти образився»?, «Хочу, щоб ти був уважнішим».

Гвоздика (червона) - перемога, успіх, лідерство. Великим букетом червоних гвоздик прийнято поздоровляти людей авторитетних і шанованих, керівників, директорів. Коханим же краще дарувати червоні гвоздики в змішаних букетах.

Гвоздика (рожева) - «Я ніколи не забуду Тебе», символ материн-ской любові. У штатах рожеві гвоздики прийнято дарувати на День Матері. Людина, яка дарує гвоздики, хоче виразити вам свою вдячність і завірити в тому, що за будь-яких обставин ви можете розраховувати на його допомогу і підтримку.

Гвоздика (одного кольору) - згода, «ТАК»!

Гвоздика (смугаста) - відмова, «Ні»!, «Я не буду з тобою»!

Жоржина - каприз, непостійність, швидкоплинне захоплення. Що дарує жоржини говорить: «Ти мені дуже подобаєшся, але я нічого не обіцяю», «Я не готовий до серйозних стосунків», «Навіщо усе ускладнювати»?

Герань - дурість, безрозсудність. «Ти дуже легковажна особа»

Гербера - таємниця, посмішка, флірт, оптимізм. Людина, яка дарує гербери, виражає вам свою симпатію і натякає на те, що разом вам буде дуже весело. Гербера - універсальний позитивний подарунок: для друзів, коханих, колег. Сміливо вибирайте ці квіти, якщо хочете поділитися з кимось своїм відмінним настроєм або зробити комплімент.

Немає коментарів:

Дописати коментар